Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Syster har blivit med blogg...

Kategori: Malvavägen

Roligt!
Kul att kunna följa litens framsteg även i mellan när man ses...
Bloggen finns här:  Ellinores blogg

Sambon är över hos grannarna och jag och barnen sitter å kollar på tv. Jag och Tuva har haft kittelkrig i sängen precis.
Ont i magen har jag också, eftersom jag har tryckt i mig alldeles för mycket godis.

På måndag kommer äntligen våra fönster. Ska bli så himla underbart... fint och skönt med nya fräscha!!

Här är lite bilder sen semestern på Gotland i somras


Wille, när vi var i den blå lagunen på Norra Gotland.
Här är vi i den blå lagunen på Gotland... andas lite utomlandskänsla... dock väldigt blåsigt. Men väldigt fint.
Jag och Wille utanför murarna, innan vi skulle kolla på tornerspelen.

Utanför murarna i Visby, strax före tornerspelen...
Jonas, Tuva och jag som står och kollar på en tjej som inte får av sina stövlar, efter att ha lånat ett par stövlar i en för liten strl, när vi var inne i Lummelundagrottan.

Här står vi och kollar på en tjej som inte får av sig sin stövel... *asg*

Jag på ett Café i Visby, i väntan på Linda och company...

Inne i Visby på ett café

Kommentarer


Kommentera inlägget här: