Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

2 dagar kvar...

Kategori:

Åh vad jag längtar efter att få komma in i lägenheten. Igår var jag på Ikea och handlade lite saker till köket. Det kändes så lyxigt att gå runt och titta på saker som bara jag tycker om och som bara jag vill ha. Inte behöva tänka på vad någon annan kanske gillar/inte gillar?
 
Här är iaf tallrikarna som jag köpte. Jättefina. =)
 
Jag köpte även en teflonform till ex lasagne, en kryddburk och 6 st enkla 9-kr glas.
 
Det är mycket nu inför flytten, mycket att packa och jag går mest runt och vet inte vart jag ska börja. Det är lite tur i oturen att barnen inte är hemma just denna vecka när vi ska packa. Det gör att vi slipper tänka på att de ska få mat och nåt att göra 24/7 iaf. Skönt för dem också att slippa packa och greja och istället sola, bada och bara vara. <3
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: