Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Dekorplast

Kategori: Lindegårdsvägen

Jag har köpt dekorplast och skurit ut egna stjärnor till dörrarna hemma. Inspirationen är hämtad från den här bloggen som har massa fint. 
 
Här är iaf mina stjärnor. 
 
 
Jag har tänkt att skriva barnens namn i dekorplast under men måste ha tillgång till en skrivare först, blir nog till att besöka biblioteket kanske? :)
Måste nog leta reda på någon fin font att använda. 
Jag visste inte om det skulle bli fint med blank el matt så jag köpte båda, men matt är helt klart snyggast. Undra vad jag ska göra med den blanka? 
 
 
Även sonen fick såklart en stjärna på sin dörr. ⭐️
 
 
Jag har även beställt vit dekorplast så att jag kan stansa ut text och sätta på min pall i hallen. Det kommer att bli så fint! ❤️

Kommentarer


Kommentera inlägget här: