Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Nu har vi hittat ännu mer möbler..

Kategori: Malvavägen

på mio förstås =)
Vi var där i går å hämtade vårat matsalsbord som kom 3 veckor för tidigt... sånt händer ju aldrig, förutom när man inte vill att det ska hända! Iaf så sålde vi vårat vi hade igår å får väl tillbringa helgen med att sätta ihop det nya.

iaf så hittade vi ju nya möbler, å det var dem här! Vi vet inte riktigt än vilka vi ska ha, så jag slänger bara in bilder på alla vi tycker om, så får vi väl välja sen...
Här kommer först en soffa som är jätteskön att sitta i, det är en 2 sits + en 3 sits i skinn, och sedan kommer en i tyg som också var skön att sitta i. frågan är vilken vi ska ta. Jag vill nog helst ha tyg, men gillade nog den första bättre i utformningen. Det är svårt detta.. J. tycker att skinn är mer praktiskt med tanke på barnen å det kan jag väl hålla med om! Vi har ju ett tag att fundera...
image44image43image45

Ett hyllplan som jag gillade, mest för att det är i ek å passar bra in i huset tror jag... =)
image46
Här är det andra skåpet, det är nästan likadant som Oden, men lite lägre, men lite bredare. Detta heter Peppar. Och skulle passa lite bättre in, eftersom det är samma serie som tv-bänken. Men det spelar som sagt inte så stor roll, vilket vi tar, för båda är fina...
Alla möbler är lånade från Mios hemsida.
image42

Kommentarer


Kommentera inlägget här: