Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Dessa möbler vill vi köpa.

Kategori: Malvavägen

Vi har hittat detta vitrinskåp som vi tycker är fint. Det finns på Mio och heter Oden och är också i Ek.
image31
Det ska vi ha i vardagsrummet, tillsammans med detta vardagsrumsbord som heter Bretagne också från Mio.
image32
Vi hittade även en TV-bänk på Mio som heter Peppar som vi vill ha. Det är dock svart på bilden, men vi ska ha ett i Ek.
image33
Vi har även hittat tavellister som vi vill ha lite överallt i huset, bla i sovrummet och vardagsrum och den heter nog Living om jag inte minns helt fel på Mio. Dock fanns det inte nån bild på dem. Men jag hittade nåt liknande på Ikeas hemsida å de ser ut så här:
image35
Sen hittade vi en säng på Mio som vi gillar som heter Ellen, dock lite dyr så vi får se hur det blir med den. Det är iaf med 2 sängbord till. Och den ser ut så här:
image36
Och till en ny säng så måste man ju att ett fint överkast, och ett sådant hittade jag på Hemtex och J vill nog helst ha det beige/vita å för mig kvittar det om det är det eller det bruna.
image37
Till mitt pysselrum vill jag ha detta skrivbord från Ikea, det heter Mikael.
image38
Sedan måste jag ju ha lite ny förvaring, å då passar dessa bra, till lite småpryttlar å sånt, typ stämpeldynor, stämplar å sånt. Den här heter Fira och finns också på Ikea.
image39

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Vad snygga möbler! Mikaelbordet är kanon, har det själv. Det finns även en överhylla till det som är väldigt praktisk.

    2007-05-29 | 06:31:50
    Bloggadress: http://kreativistjavisst.blogspot.com
  • Liza säger:

    Ska vi byta länkar? :-)
    Kram Liza - som tycker du har sett ut en massa fina saker till ert nya hus! Det är för den delen GRYMT snyggt!!!

    2007-05-30 | 16:31:54
    Bloggadress: http://pyssla.blogg.se/romantik
  • Helena säger:

    Oj vad mycket fint! Gillar sängen och vitrinskåpet skarpt, vi har bokhyllor i ek här hemma så de skulla passa kanon.

    2007-05-31 | 11:55:15
    Bloggadress: http://chokladbloggen.blogspot.com/
  • Elina säger:

    Tack för skrivbordstipset, det ser jättebra. Kollade in överdelen på IKEAs hemsida också. Roligt att se era möbelval!

    2007-08-01 | 21:39:48
    Bloggadress: http://elinasblandning.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: