Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Mäklaren har fotat vår lägenhet nu

Kategori: Kotkagatan

Igår var mäklaren här och fotade våran lägenhet. De kommer nog ut på nätet på torsdag... hur jag nu ska kunna vänta så länge. Visningen är den 21 okt.
Vill att allt ska vara klart nu!! Vet inte hur jag ska hinna med att städa ur alla skåp och garderober bara, för J kör jour i 2 veckor framöver, och i helgen är det grovstäd på Tuvas dagis... Pust och stön!! Vill bara slippa alla måsten och bara ta det lugnt...

Jag är lite orolig över att jag inte får ut så mkt för vår nuvarande lägenhet som jag vill ha... Vi är ute lite sent kan jag tycka, och jag vill ju som alla andra ha ut så mkt som möjligt för den.

Under en miljon så är jag inte nöjd, och det får jag aldrig för den!! Men men.. .vi har iaf ett hus å se fram emot att bo i, å det är huvudsaken!! 

Nä, nu blir det nog sängen iaf, börjar bli trött, och har så himla ont i huvudet... *gnäll*


Ha det!! KRAMAS!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: