Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Ny förskola

Kategori: Malvavägen

Tuva har fått plats på en förskola där vi ska bo. Vi var där idag. De personal jag träffade verkade jättebra, men jag gillade inte lokalerna. Skulle behövas en total uppfräschning där. Men det verkade de inte ha pengar till.
I morgon ska vi kolla på 2 andra förskolor, en som jag vill ha in fialotta på, men som inte har några platser... *gråter* jaja, det är väl nån mening med det också.

förresten, fsk som vi kollade på idag vart jag lite fundersan på ang. en annan sak. Jag är allergisk mot personal som står ute på gården och pratar med varandra istället för att vara med barnen. Här stod 3 st å babblade. Ingen var med barnen då, utan barnen cyklade omkring och lekte utan personalens uppmärksamhet. Hoppas att det var en engångsföreteelse och det var inte Tuvas avdelning som var ute.

*håller tummarna* för att vi ska få tag på en bra plats snart...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: