Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Rensar och fixar

Kategori: Kotkagatan

Snart är det visning på vår lägenhet. Vi ska ha visningen den 21 september, och på torsdag kommer mäklaren och fotar. *panik*
Det är iof ganska bra, för det betyder att vi verkligen behöver sätta fart för att komma till skott och fixa klart det som ska fixas här hemma... men det är ändå lite panik!!

Vi har iaf lagt golv i nästan hela lägenheten förutom i sovrummet.
Badrummet är inte heller fixat. Men det får duga! Vi har även målat om i vardagsrummet och det vart grymt bra.
Jag ska ha samma färg i mitt blivande pysselrum har jag bestämt!

Nu är det bara 2 månader kvar till vi flyttar.
Dock har jag ännu inte nån dagisplats till lillfialotta. Så jag ska skriva ihop en begäran (så att håbo kommun har nåt att avslå) om att få ha henne kvar på hennes nuvarande förskola.
Men försöka duger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: