Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Willes födelsedag!

Kategori: Malvavägen

För precis 10 år sen idag så låg jag på förlossningen nu. (Iof irriterad över att jag inte slutade blöda så att jag kunde få komma upp till BB.)
Men lycklig var jag, om än lite virrig av all lustgas så var jag världens lyckligaste!
Jag hade fått en son, en son som bara var min... (jaja, nästan iaf... )
Han var så fin, och jag var så himla glad att jag fick honom, han var så efterlängtad.

Idag är han 10 år och världens finaste son. *Lycka*

Mamma älskar dig sötis, du är så fin!



Idag ska vi fira hans födelsedag med att gå på bio och se Madagaskar 2, äta god middag tillsammans och bara njuta tillsammans hela familjen.
Vi väckte honom i morse tårta, thé och sjunga, presenter fick han också. Lego StarWars i olika format mm. Lyckan var stor! =)

Igår hade han hela klassen här på disco, och det var om lite rörigt och stojigt, väldigt lyckat! Han var glad och det är huvudsaken.

Kommentarer

  • Syster-Moster säger:

    Nu har jag hittat hit ( ja jag vet att jag e sen... ) men åhhh vilken bild på Wille!! Så fiiiin! Krams

    2009-09-28 | 23:25:51
    Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här: