Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Projekt Willes rum!

Kategori: Malvavägen

Nu är Tuvas rum klart och det är dax att sätta igång med Willes rum.
Han har hela tiden velat ha ett döskallerum, så jag har under tiden köpt på mig lite grejer som skulle passa i hans rum....

Men nu har han ändrat sig och vill ha ett ödlerum istället... Jippie, hur löser vi det här?

Det blir ett projekt som heter duga, för om inte ens han vet hur han vill ha det, hur ska då jag veta?

Jag har iaf röjt ur hela rummet nu, så nu är det tomt. Dock har jag upptäckt ett problem, och det är att det är tapeter bakom elementet, så då måste jag ha hit en rörmokare, som kan ta bort det, så jag kan måla bakom... det kanske är bra att ta det samtidigt som jag tar vardagsrummet då kanske, för där är samma problem? *suck*

Fortsättning följer...

Kommentarer

  • Ingelöf (Ninne) säger:

    Hihihi, ja du jag skulle inte vilja sova i ett rum med varken ödlor eller döskallar.. så några tips har jag tyvärr inte.. ;)

    2008-09-03 | 13:07:18
    Bloggadress: http://ingelof.blogspot.com

Kommentera inlägget här: