Inspiration och glädje!

Denna blogg kommer att handla om förvaring, inredning och annat om mitt boende.

Willes rum

Kategori: Malvavägen

Så här blev Willes rum när jag och gos renoverade.  Eller gos gjorde i stort sett hela underarbetet och jag målade det svarta och gröna och lite vitt. Sen har jag köpt grejer och dekorerat hela rummet.
Det är lite som inte är klart än, sladdarna skall målas och sättas fast. Ett väggord ska upp och handtag skall sättas fast på garderoberna.






Obs, det är kameralinsen som spökar, det är alltså inte såna fläckar på väggen =)



Kommentarer

  • || p e r l a n säger:

    Hej!



    Det stämme att jag haft de vita kärlek bokstäverna i butiken. De sålde tyvärr slut i samma veva som jag la ut dem nästan. Nu är de helt slut hos leverantören och jag får ingen ny leverans förens till jul! :(



    Willes rum är tok snyggt! :)

    kram

    2008-09-29 | 08:28:40
    Bloggadress: http://www.perlan.org
  • fridakarolina säger:

    Wow, vilket stilrent och häftigt rum! Gillar hur det gröna sticker ut mot det svarta, coolt.

    2008-11-16 | 11:59:06

Kommentera inlägget här: